söndag 3 maj 2009

Så ska det låta

Bild från svt
Tack ni söta rara för era vänliga kommentarer. Jag är fortfarande darrig och matt men har precis fått i mig en kopp te och lite blåbärssoppa, det bådar väl gott? Någon som har något annat tips på vad som är bra att få i sig efter en sådan här dust så tar jag tacksamt emot! =)

Var det någon mer än jag som tittade på Så ska det låta i fredags? Jag blev så imponerad av Emilia de Poret, hennes utstrålning, musikregister och inte minst hennes enastående klädsmak; dressad helt i svart med detaljer som silverpaljetterna på västen, silverdragkedjor på byxorna, höga silverpumps och med en ceriserosa ring på fingret, så snyggt och effektfullt. Den här tjejen har jag skymtat i olika sammanhang men när jag såg det här programmet hajade jag till lite extra. Får nog ta och lyssna lite extra henne framöver. Även artisten September visade exempel på ett brett musikregister och var också urläcker i sin outfit. Kul att se programmet igen det har ju konkurrerat med mitt favvodansprogram Let's dance fram till nu.

7 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Fy attan för kräk :-( Hoppas att du mår lite bättre nu! Jag tycker att Proviva funkar för känsliga magar. Ha en fin söndag!

Miss M sa...

Såg inte programmet, men älskar Emilas look. Hon ser så skör ut samtidigt som hon har en enorm utstrålning och karisma =)

anna sa...

Åh jag älskar så ska det låta, fredagkvällarna i soffan md det obligatoriska frdagsmyset är det bästa som finns. Skönt att höra att du mår bättre!. Sv. jag har mest ont i magen hela tiden, har nog ätit något olämpligt härute!

Att ha det gott sa...

att du mår bättre

IngelaMollly sa...

Nina - Glamourmamman: Visst är det vidrigt? Tack för tipset och hoppas du haft en skön dag.

Miss M: Ja precis, det var just den mixen som jag föll för.

Anna: Visst är det så? Ja det är nog en klassiker att det sätter sig i magen när man äter så mycket nytt som magen inte är van vid. Snart får du komma hem =)

Att ha det gott: Tack för att du bryr dig =) Jo, jag har precis fått i mig riktigt mat för första gången på över ett dygn, skönt.

Sara sa...

Det bästa om man kräks är nog vätskeersättning blandat med saft, för bättre smak. Det får iaf mig att må bättre ganska snart eftersom vätskeersättningen stabiliserar hela kroppen. Försöker alltid att ha ett paket hemma vid behov. Så otäckt att vara magsjuk.
Hoppas du mår ännu bättre nu!

IngelaMollly sa...

Sara: Tack för tipset, och jag mår mycket bättre nu men känner mig darrig ;-(