söndag 31 juli 2011

Fotavtryck i sanden...

mitt till vänster och A:s till höger. Vid det här laget är de bortspolade; precis som min semester. Vart tog den vägen och vart blev den av? Underbart är kort och jag vill inte, vill inte! Fast...jag vet ju så väl att jag är en sådan människa som mår bäst av rutiner. Och så är det ju något visst med när höstterminen drar igång med färgade löv och hög luft. Plus att handla en hel bunt med nyvässade blyertspennor och fina block. Fast nu går jag kanske händelserna i förväg...?

9 kommentarer:

Librarybeth sa...

Japp, nu skenar du iväg ;) Vi tar augusti först och mjukstartar på bibban lite tycker jag... ska dit imorgon!

Alicia sa...

Svar: Märket på plattången är GHD. Kanske onödigt dyr, men bättre plattång kan man inte finna där ute. Jag har aldrig ångrat köpet.

Hoppas att du har haft en fin helg, kram!

Sussi sa...

Tråkigt att semstern är slut. Jag har precis börjat komma in i rätt semesterlunk. Men det är väl över innan man ens hinner blinka förstås..

Kramisar

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, inte skynda på så fort. Sakta i backarna. Jag är inte redo för mörka kvällar (och mornar!) och kylig luft redan. Behöver ljus och värme och lugna dagar massvis till.
Kram.

IngelaMollly sa...

Librarybeth: F'låt...ja vi gör väl det då!;-)

Alicia: Ja,då vill jag också ha den. Tack detsamma =) Kram!

Sussi: Suck ja, men någon gång måste den ju göra det. Passa på och njut. Kram!

Husfrun: Ok då! ;-) Men det är ju ganska mysigt med kyliga kvällar och ljus..? Kram!

Znogge sa...

Jag mår också bra av rutiner även om jag njuter just nu av ledigheten....

Kram

Camillas dagar sa...

Åh, vilken underbar bild. :) Du har ju massor med bilder att göra canvastavlor av. :)
Och usch för att börja jobba igen. Hoppas att det gick bra!? Ofta brukar det kännas rätt okej bara man är på plats igen.
Kram!

Linda sa...

Fortfarande är det sommar ett tag till, men det känns verkligen som att underbart är kort.

IngelaMollly sa...

Znogge: Gör du helt rätt i! =)

Camilla: Huvudet på spiken! Har gjort en sådan tavla =) Lovar att visa.

Linda: Mmm allt som är härligt går för fort...