söndag 20 november 2011

En hjälpande hand

Jag gillar att det går att hitta fler julklappar där en del av summan går till att hjälpa behövande.
Efva Attlings smycken gillar jag mycket! En viss del av summan går till Röda korsets hjälporganisation. Min mormor Molly arbetade aktivt för Röda korset i många år, därför ligger organisationen mig varmt om hjärtat även om det stormat rejält kring dem på sistone, rötägg finns det överallt! ;(

Här hittar du armbandet:

http://www.google.com/bookmarks/mark?op=edit&bkmk=http://www.redcross.se/stod-oss/fler-satt-att-stodja/butiken/tre-smycken/

7 kommentarer:

Mrs J sa...

Gillar både Efva Attling och armbandet, men är smått allergisk mot "carpe diem".

Sussi sa...

Håller med. Gillar också såna uppdelningar. Önskar fler gjorde så

kramisar

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ja, du är inte ensam om det; dessvärre är det nog lite sönderanvänt .

Sussi: ja det positiva är att de blir fler o fler:)

Znogge sa...

Goda ting är bra men just detta budskap har jag också lite svårt för...

Kram

IngelaMollly sa...

Znogge:) Synd, jag tycker det är fint:)

Villa Frejas bokblogg sa...

Även budskapet på halsbandet gillar jag.
Kram.

Att ha det gott sa...

Jag håller med