söndag 16 oktober 2011

Goa gubbar & jag

Igår kväll var vi och lyssnade på en riktigt bra hyllningskonsert till Dire straits. De hörde aldrig till mina absoluta favoriter men de gjorde en hel del riktigt bra låtar tycker jag. Musikerna var riktigt duktiga och lät ruggigt lika originalen. Det enda som atörde min upplevelse var en "sagofarbror" som satt i en gammaldags fåtölj med läslampa och berättade gruppens historia; för mossigt för min smak!
Imorgon är det dax för återgång till det normala efter en längre tids ofrivillig frånvaro!

5 kommentarer:

Znogge sa...

Lycka till med plikterna i morgon. Hoppas första arbetsdagen blir lagom.

Kram

IngelaMollly sa...

Tack Znogge, Hoppas jag ocså=nervös! Kram!

Anni sa...

Lycka till idag!
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Lycka till på jobbet!

Sv: Då blir nog ett tjockare bomullsgarn det bästa alternativet. Jag vet inte annat vad som är varmt när du inte tål ullmaterial. Ska kika efter en länk till bomullsgarnet senare.
Kram.

http://hannaskrypin.se sa...

Skönt att återgå till rutinerna!