tisdag 25 oktober 2011

You'd better watch out!

Det är igång nu mina vänner!
Känn ingen press!;)

5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Julkänslor i all ära, jag älskar julen. Men det här är i tidigare laget tycker jag :)
Kram.

Znogge sa...

Jag tar det med fattning och bidar min tid.

kram

Fifi sa...

Nu när jag har Elly tycker jag faktiskt att det ska bli roligt med jul!

Alicia sa...

Haha ha du varit på gekås eller? Där har de hållt på sen i somras typ.. ;-)

Julen blir mysig, men lite tidigt är det än kan jag tycka.

Svar: Min plattång är av märket GHD. Jag köpte hem min från http://www.feelunique.com/
De hade den billigast där. Däremot måst man tänka på att det är en engelsk sida, därför är kontakten på plattången också av engelskt utseende. Så en adapter krävs för att använda den här i Sverige. Själv hade jag många sådana efter mina år i England. Annars googla fram och se vad andra webshoppar tar för den. Den är riktigt bra!

Kram

Librarybeth sa...

Häpp!! Då kör vi igång!! ;D