söndag 20 juni 2010

Jag - ett pucko!

Puh! Hemma igen...alltid skönt även fast vi haft det fantastiskt och fick bo på ett helt otroligt hotell pga vissa missöden. Något som är mindre fantastiskt var att jag fick en varning på min iphone att jag hade använt väldigt mycket data...tydligen ska man ställa in en speciell knapp när man är utomlands vilket jag var totalt ovetande om. Nu är jag väldigt väldigt nervös på vad den räkningen ska hamna på, så urbota korkat!

Och på tal om bröllopet kan jag bara säga att jag nästan bröt ut i ¨ugly cry¨av det jag lyckades se...
Imorgon är jag en social bloggvän igen ;-)

7 kommentarer:

Znogge sa...

Aj du, det lät som om det kunde bli dyrt...

Nåja,det är smällar som man får ta när man besöker staden med stort B!

Välkommen hem!

Att ha det gott sa...

Hoppas att det nu inte blir så dyrt

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

borta bra men hemma bäst!
jag såg också på bröllopet och det var så vackert!

frikadellen sa...

Vilken mysig layout!

Camillas dagar sa...

Välkommen hem! Jag vill se massor av Berlinbilder, hoppas att du hade kameran med.
Usch, jobbigt med mobilräkningen. Jag håller tummarna!
Kramar!

Librarybeth sa...

Den typen av ekonomiska smällar är aptråkiga att ta!!! Usch, hoppas att det inte blir monsterdyrt!! Och så får du titta ifatt på bröllop :) Verkar som det varit skoj ute i Europa ändå?!

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, jag får ont i magen när jag tänker på det...

Att ha det gott: Håll tummarna är du snäll.

Glamour-Och-Fläskpannkaka: Helt klart, kan tänka det.

frikadellen: Tack =)

Camilla: Tack tack, bilder kommer =) Kram!

Librarybeth: Ja, suger fett ;-/