onsdag 22 juni 2011

Ett minne för livet

Bild från Lifestone

Det har varit några omvälvande dagar med många intryck och känslor att smälta. Jag är ledsen för att jag har varit en dålig bloggvän men jag är snart på banan igen!
Första gången jag såg lilla Elliot blev jag förälskad! Jag vill bevara varje stund jag får träffa honom och känner starkt att jag vill ha ett minne från hans första tid. De här smyckena är ljuvliga men väldigt väldigt dyra.
Någon som har sett smycken för avtryck någon annanstans?

5 kommentarer:

Miss M sa...

Förstår allt för väl den där förälskelsekänlsan <3
Har suktat efter dessa sen jag fick Elsa, men tycker precis som du att de rent ut sagt är hutlöst dyra =( Har letata men inte hittat något liknande så blir väl till att spara! KRAM

Znogge sa...

De är otroligt fina men på tok för dyra tycker jag. Tänk dessutom om det blir många barnbarn ;-)

Kram

Camillas dagar sa...

Så underbart att du känner så starkt redan för ditt lilla barnbarn. ♥
Smycket var jättefint, men som Znogge säger - tänk om det blir flera... ;)
Kramar och glad midsommar!

Erika sa...

Vad härligt =)

Sådana smycken är jättefina. Hittar du något billigare alternativ någonstans så får du gärna tipsa om det =)

IngelaMollly sa...

Alla: Ja, kärlek vid första ögonkastet! Lovar att berätta om jag hittar ett billigare alternativ.