söndag 26 februari 2012

Blått är flott!

                                                                   Bild från Chanel.com


Och det här nagellacket vill jag ha nu! Var ska jag nu hitta det någonstans? Jakten på cocos blått har börjat! Hojta gärna till om ni sett det någonstans.

Och ränder plus poncho är ju liksom heller aldrig fel, funkar alltid!

                                                                      Bild från Selectedstyle.com

De kraftigt ditmålade ögonbrynen klarar jag mig dock utan!;-)

9 kommentarer:

Znogge sa...

Underbart men jag tror jag väljer en budgetvariant! Vill ha så många färger...

Kram

IngelaMollly sa...

Znogge: Det är du inte ensam om!;-) Kram!

curlingmamman sa...

Så mycket fint, vill ha så mycket :) kram kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så fint. Ponchon är ljuvlig.
Kram.

Camillas dagar sa...

Jättefint! Jag har blått från både Isadora och Kicks eget märke. Båda sitter längre och bättre än Chanel faktiskt och är ju mycket billigare.
Kram och ha en fin dag! I dag ska vi börja packa och städa. Längtar hem nu! :)

Librarybeth sa...

Glugg glugg ljuvlig!! den där kulören kikar jag lite efter också men dt är sant att Chanel inte sitter vidare perfa m tanke på priset! Underligt nog suktar jag efter deras färger ändå....

IngelaMollly sa...

Curlingmamman: Som här!;-)

Husfrun: Ja...=) Kram!

Camilla: Jo, men jag är försiktig att testa nya märken då jag är allergisk mot så mycket...Skönt att komma hem förstår jag=) Kram!

Librarybeth: Jo, det är något visst med Chanel...;-) Kram!

Mrs J sa...

Så jättefin färg! Tror dock att de släpps först lite senare i vår. Mitt senaste Chanel-lack satt allt annat än bra, så egentligen kanske jag borde avstå...

Vesnas vardag sa...

Lackert är hett. Nu fick jag också ha begär. :D