tisdag 28 februari 2012

Färgglatt!


                                                         Bilder från Cocoo.se

Jag blir som en kärlekskrank tonåring av alla dessa underbara färger; fantastiska humörhöjare! Vårkänslorna kommer smygande så sakteliga och jag ser mig själv svischa fram på cykeln med fladdrande hår och glass i handen eller varför inte på ett par rullskridskor...? He, he he.
På tal om fladdrande hår är jag lite sugen på att klippa av mitt. Fast det tycker inte min frisörska....

8 kommentarer:

Znogge sa...

Ett stort steg att klippa av det men ibland vill man ha rejäl omväxling. Du får fundera vidare...

Kram

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, jag får göra det ;-) Kram!

Librarybeth sa...

Mycket läckra smycken!!! Om du funderar på att klippa, klipp inte så mycket första varvet.... man kan ju klippa upp lite lagom så hinner man tänka om man vill ha kortare ändå!!

IngelaMollly sa...

Librarybeth: Mycket bra tips! Lär nog ta ett par år typ innan jag bestämmer mig;)

curlingmamman sa...

Inte klippa dig, du har så himla fint hår :) kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Jättefina! Skulle vilja ha.
Å, jag förstår vad du menar - jag själv är lika dan. Ibland vill jag ha jättelångt hår och rätt vad det är ryker allt av i stället. Det växer ju ut som tur är, om man nu råkar ångra sig. Go for it!
Kram.

Att ha det gott sa...

Här ä en till som är sugen på klippning

IngelaMollly sa...

Curlingmamman: Gulle dig=) Kram!

Husfrun: Ja, kanske har att göra med att man är sugen av lite vårstädning av sig själv också;-) Kram!

Att ha det gott: Ja, känns så bra efteråt, om man blir nöjd vill säga;-)