onsdag 3 juni 2009

Dagens



Dagens outfit:
Marilyn Monroe tröja + byxor (gamla) Lindex
Kavaj Gina tricot
Ballerinaskor Vagabond
Halsband H&M
Armband Lindex
I morse var jag väldigt nära att försova mig till ett möte. Jag brukar alltid höra klockan vid första signalen men den här gången vaknade jag vid 4:e och sista repetitionen! Jag är så trött så trött och jag vet att jag lägger mig alldeles för sent men jag undrar om inte jag mentalt redan har ställt in mig på att jag ska vara ledig? Ja ja allt är ju relativt; ska ju studentstöka nästa vecka! ;-)
Någon mer än jag som är trött just nu?

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

jaa jag
fast jag är hemma och sjukskriven längtar jag till dotter får sommarlov
det är nu på Fredag
rackarns snygg du var idag

elisabet sa...

Åh vad fint, snygga accessoarer!

Marikka sa...

Även jag är jättetrött, orkar knappt tänka just nu.
Fina armband.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Det förstår jag att det ska bli skönt och tack för att du är så snäll =)

Elisabeth: Tack =)

Marikka: Det måste vara ledigheten som gör sig påmind. Tack=)

Erika sa...

Jättefint!
Jag gillar dina armband =)

Ha en toppendag!

Miss M sa...

WOW! Vilken grymt snygg 40 plussare du är Molly =)

Omentjej sa...

Jättefint! Trött ja... har nickat till på jobbet flera eftermiddagar i rad. Zzzzz... Pino. ;)

IngelaMollly sa...

Erika: Tack vad glad jag blir =)

Miss M: Men tack! Vad snäll du är=)

emma: Tack=) Visst är det tungt att vara så trött....?