tisdag 9 juni 2009

Tisdag 9 juni

Idag:
Skinnjacka Flash
Topp Gina tricot
Byxor Only
Sandaler Din sko
Turkosa armbandet H&M
Byxorna har jag velat fram och tillbaka med hur mycket som helst egentligen är jag inte skapt för byxor med låg midja och känner mig inte vidare komfortabel med att nästan flasha rumpan när jag sitter eller böjer mig ner och när jag cyklar. Men de är så himla läckra med en glansig look så jag kunde inte motstå dem, tyvärr ska jag väl säga med tanke på att jag bör börja med köpstopp! ;-)
Idag har V studentfotats och jag blev så himla full i skratt när jag hörde fotografen ropa: ¨ja! det är bra!¨ ¨fint V!¨ ¨tjohoo!¨ ungefär som det lät när han och H var små och fotades =) Tydligen hade fotografen kallat honom för en ¨alfa-hanne¨ som inte passade för att fotograferas för traditionella kort utan hon valde att ¨spexa till det¨! Hmm jag väntar på dessa foton med spänd förväntan! ;-)

9 kommentarer:

Erika sa...

Jag tycker inte heller om låga jeans, de ska vara normala eller höga i midjan.

Att du är 40+ kunde jag verkligen inte gissa. Skulle ha gissat på närmare min ålder =)
Vi borde skapa ett nätverk för bloggare som är från 30 och uppåt. Det vore roligt =)
Det kanske finns på facebook redan. Ska undersöka saken.

Att ha det gott sa...

Jippie en outfit igen
Fin som vanligt
jag kan inte ha låg midja

eva sa...

... läste ditt tidigare inlägg ang. kommentarer - det är många som läser en blogg och nöjer sig med det. Kommentarerna är inte allt, kolla på flera av de större som anses vara riktigt "heta" tex Linn... hon har ofta inga kommentarer eller 2-3 st så antal kommentarer är ingen måttstock även oom det är roligast för den som bloggar såklart =)

Sara sa...

Alfahane :) !

Emma Christina sa...

vilken underbar design du har på din blogg! Bland de bästa jag sett =)

hur har du lyckats så bra med det?
kram

Pia Wester sa...

Snyggt! Kollade just på en liknande skinnjacka från Modströms vinterkollektion...

IngelaMollly sa...

Erika: Vilket fint beröm. Vore jättekul med ett sådant nätverk på facebook =)

att ha det gott: =)))) Tack vännen! =)

Eva: Tack =) Vad fint tänkt och skrivet.

Sara: Eller hur?!! ;-)

Emma-Christina: tack, vilket fint beröm =)

Free Fashion Pia: tack! Vad spännande =)

Nina - Glamourmamman sa...

Snyggt! Jackan var ju hur fin som helst :-)

IngelaMollly sa...

Nina-Glamourmamman: Tack =)