fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!

Jag önskar er alla en riktigt glad och skön midsommar! Om ni dansar runt midsommarstången idag kan ni väl vara snälla och dansa ett extra varv åt mig också? Vi kommer att tillbrínga dagen i Salzburg; en underbart vacker stad där jag bodde en sommar. Där finns den pampiga borgen som är med i filmen Sound of music; man åker ett slags tåg som liknar en spårvagn upp dit, häftigt! Det ska tyvärr hällregna idag´vilket ju alltid begränsar utbudet en aning...
Vi blev lite låga igår då vi såg väderprognosen vilken såg väldigt mörk ut framöver i Caorle men idag ser det bättre ut, tack och lov, och i Sverige blir det ju riktigt fint framöver =) Vill passa på och tipsa om den suveräna vädersidan www.yr.no väldigt tillförlitliga väderprognoser som har stämt på pricken varje gång jag har kollat.
Jag har datorproblem just nu men funkar det senare ska jag anta BimHD:s utmaning! Funkar tyvärr inte att länka eller något just nu.
GLAD MIDSOMMAR ALLA!

6 kommentarer:

Marikka sa...

Trevlig midsomma!

anna sa...

Ha en underbar midsommar!

Emma sa...

Trevlig midsommar!
Kramar

Sara sa...

Hinner inte läsa din blogg just nu - vill bara titta in för att önska en riktigt trevlig midsommar och trevlig fortsättning på semestern. Kram.

Erika sa...

Hoppas att du har en finfin midsommar =)

Att ha det gott sa...

Hoppas att ni har en fin midsommar
KRAM