torsdag 12 november 2009

Hårigt

Det här gråa vädret håller på att ta knäcken på mig; jag är såå trött och behöver piggas upp! Jag är så sugen att göra något åt mitt hår, få bort det gråa och förstärka med lyster. Någonstans har jag läst om en ny färg från Lóreal som ska vara helt doftfri - ett måste för en allergiker som jag- den ska också vara helt fri från ammoniak vilket ju är ett extra plus.
Mitt specialshampo från Matrix är slut så det måste jag óckså skaffa..
Någon som vet något om hårfärgen, går det att köpa i affärer och finns det någon webbutik som säljer Matrix?

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hej Molly! Matrix produkter finns till försäljning på www.lyko.se. Lycka till med hårfärgningen :)

IngelaMollly sa...

Johanna: Tack för hjälpen och för att du svarade här, blir såå glad för kommentarer =)

Mrs J sa...

Har också beställt från Lyko. Tror att deras priser är helt okej nätpriser. Mycket snabb leverans!

Jag tänkte färga håret hos frisör, men är inte helt säker på om jag ska bli lika rödhårig som förra hösten.

IngelaMollly sa...

Mrs J: Tack för tipset, ska testas =) Vad nyfiken jag blir, kan man få se en liten huvudbild? ;-)