onsdag 18 november 2009

Onsdag 18 november




Posted by Picasa

Tröja Made in the shade Kavaj gammal som gatan Lindex Leggings m skinnlappar Monki Stövlar m kilklack Vagabond Halsband Chiqy Armband present+ Guldfynd
Jag är tröttare än tröttast och sitter med datorn i knät och Bonde söker fru fast jag vet att jag borde packa! Arg på mig själv samt på att bo här där alla i åldern 17-64 år får vänta ett tag till innan vi kan ta sprutan! Nu när jag äntligen bestämt mig för att ta den. Hinner ju få flunsan både 1,2 och 3 gånger ju! Grrrrr.

7 kommentarer:

Erika sa...

Jättefint!

Jag ska inte vaccinera mig. Jag tror att naturlig motståndskraft efter genomgången sjukdom är mycket bättre.Och att man då blir bättre rustad inför framtida influensor.

Miss M sa...

Måste säga att det känns jätteskönt att äntligen ha vaccineart sig. Jag har ju velat precis som du! och när man väl bestämt sig så vill man ju direkt!

p.s älskar ditt halsband, kollat på det SÅ många gånger =) What a surprise ;)

sara - Glitterögon sa...

Jag blir också arg ang. vaccineringen eftersom det är olika bud beroende på var man bor. En del får vaccin i två omgångar, andra bara i en trots att de tillhör riskgruppen. En del friska vuxna har redan fått vaccin och andra får vänta. Tycker samma regler borde gälla i alla kommuner. Och som du säger, man hinner väl få svinis både en och sjuttioelva gånger innan man får vaccinet.

elisabet sa...

Vilken snygg outfit, som vanlig! Själv tänker jag inte vaccinera mig.

Pia Wester sa...

Skrev jag inte igår att detta var skitsnyggt? Eller drömde jag bara det?

Marikka sa...

Stiligt, svart och vitt är så snyggt tillsammans.

Jag lyckades vaccinera mig tack vare att det blev lite vaccin över efter elevernas vaccination.

IngelaMollly sa...

Erika: Tack =)Ja, det är just därför jag har velat hit och dit...

Miss M: Det förstår jag, nu vill jag också bara få den, fast inte under flytten då... Då tycker jag du är värd det =)

Sara: Ja, visst är det helt uppåt väggarna?

Elisabet: Tack =) Ja, jag har velat hit och dit länge nu...

Free Fashion pIa: Du skrev nog det, du har varit så snäll så =)

Marikka: Tack =) Det har sina fördelar att jobba på skola ;-)