torsdag 19 november 2009

Torsdag 19 november

Posted by Picasa
Idag:
Topp+Byxor Modströms Kofta H&M Stövletter Gabor och presentarmbandet+ Littmark
Jag är väldigt nöjd med tröjan som jag gav mig själv i födelsedagspresent, en sådant där plagg som bara växer. Har också fyndat ett par brogues secondhand, kommer att användas snarast kanske redan i morgon? Annars tycker jag det är väldigt störande att jag är så stressad för att jag ska vara ledig nästa vecka för att slita, nåja det blir inte en avkopplande semester i alla fall ;-)

7 kommentarer:

Znogge sa...

Men tänk om du inte varit ledig! Ännu värre ;-)
Ha en fin fredag!

IngelaMollly sa...

Znogge: Tänkte inte på det... ;-) Du med =)

Att ha det gott sa...

Vilken tuff brud

Pia Wester sa...

Det börjar bli tröttsamt att titta in här och ständigt utropa DÄÄÄMMM vad snyggt! Nu får du väl ha NÅN dålig outfit-dag så vi andra slipper komplex.

Att ha det gott sa...

Har löst uppgiften nu

Omentjej sa...

Tröjan är verkligen fab! Hela du är fab, som vanligt! =)
Ojojoj, förstår att du är stressad inför flytten. Tänk på mitt favoritcitat: Man hinner hur mycket som helst bara man inte gör sig någon överdriven brådska.

Bra poäng där, för när man gör saker i stress & panik får man ju ofta göra om dem. KRAM!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott; Men tack =)

Free Fashion Pia: Hmmm ska jag ta det som en komplimang? Om det är någon tröst blir det nog hafsigt hela nästa vecka när jag flyttar ;-)

Att ha det gott: Spännande läsning =)

Emma: Tack =) Tänkvärt citat som jag absolut tar med mig =)Kram!