onsdag 17 mars 2010

En liten fågel...

viskade i morse i mitt öra att våren är här! =)

6 kommentarer:

CArin sa...

Jag har också hört en fågel viska detta. Och jag kännder det i hela kroppen. Våren är påVÄG!

Omentjej sa...

Inte ens snön imorse sänkte vårhumöret. Jag försökte tom. sitta på balkongen i söndags men det gjorde för ont i huvudet (kyla på bihåla - ajaj). =)

Eva Agnes sa...

Helt rätt Molly! Dom inte bara viskar dom drillar också.
Det du!!

sara - Glitterögon sa...

En välkommen liten fågel :)

Librarybeth sa...

Asfalt, jag ser asfalt. Snart kan man hoppas på gräs också! Härligt!

IngelaMollly sa...

CArin: Underbart! =)

Emma: Samma här och riktigt snart kan vi sitta ute =)

Eva Agnes: Ja, i högan sky =)

Sara: En efterlängtad sådan =)

Librarybeth: Jag ser den jag med =)