onsdag 31 mars 2010

Happy award


Jag fick den här härliga awarden av Nina (TACK!!), och utmaningen går ut på att jag ska berätta om tio saker som gör mig glad. Ingen svår utmaning för mig, för det finns MASSOR av saker som gör mig glad!! Här är några:

Min familj
Ronjas villkorslösa kärlek
Mina vänner
Långa, förtroliga samtal
Förlösande skratt
Att förlåta och bli förlåten
Havsbrus
Vår
Dans
Kärlek


Jag skickar awarden vidare till följande rara bloggerskor:

Sussi, Carina,
Eva,Camilla, Erika, FrillyEmma, IgelkottsSara, Käthe, Librarybeth, Marikka, Malin, Mrs J, Emma, Pia, Sara, ShopalotCamilla, Elisabet, Znogge, Sunflower, Linda och till mina bloggläsare

10 kommentarer:

Erika sa...

Åh, tack så mycket så fin award =)

Sara sa...

gulle dig!

Omentjej sa...

Tusen tack, vilken toppenstart på dagen! KRAM!

Miss M sa...

Tack söta Molls >3

sara - Glitterögon sa...

TAck snälla söta - puss :)
Och trevlig skärtorsdag på dig.

Librarybeth sa...

Oj, vilken påskpresent! Jag som knappt vet hur man bär sig åt med sådana fina saker! Man bugar och så önskar jag Glad Påsk!

Pia Wester sa...

Tack Molly!

Camillas dagar sa...

Tack söta! Vad glad jag blir! :-D
KRAM!

Mrs J sa...

Åh, en påskpresent! Ser att många saker platsar bra på min egen lista!

IngelaMollly sa...

Erika: Den är du värd =)

Hedgehog-sara: Och dig = )

Emma: Härligt att den uppskattades =)

Miss M: För den är du värd =)

Sara: Varsågod och tack detsamma =)

Librarybeth: Den har du förtjänat väl =)

Free Fashion Pia: Tack själv =)

Camilla: Du är värd den =)

Mrs J: Härligt! Inte konstigt att jag gillar dig ;-)