måndag 28 februari 2011

Last night

Lika som bär tycker jag om de här två klänningarna.
Så gott som samma röda nyans och lyster i tyget.
Inte mitt favoritsnitt/modell men Anne Hathaway
Sandra Bullock är jättesnygga!
Anette Bening gör två lysande porträtt i
två av mina favoritfilmer för tillfället;
¨The kids are allright¨ och
¨Mother and child¨
Jag tycker hon är strålande vacker i den här klänningen 
Söt som socker är 14-åriga Hailee Steinfeld (Grits)
i denna outfit, klockren!
Jag får lite Audrey Hepburn vibbar!
Natalie Portman kammade hem pris för bästa kvinnliga roll
i Black swan - måste se den.
Natalie skulle troligtvis se vacker ut i en säck; en skönhet klär i allt!
Underbart klänning! Jag föll överlag mest
för de vita och hudfärgade  klänningarna
och tycker att Colin Firths - kammade hem
pris för bästa manliga roll i ¨Kings speech¨ -
 fru Livia Firth
var ursnygg i sin

Gwyneth Paltrow är alltid vacker
men min personliga favorit var
helt klart Michelle Williams
Underbart!
                                                       Bilder från Style.com

Oscarsgalan hör till en av årets höjdpunkter för mig. Därför tycker jag det är jättetråkigt att ingen tv-kanal kan erbjuda en repris av hela showen på en human tid. Hade jag bara orkat så skulle jag följt hela galan men vid 1-tiden föll ögonlocken ihop och då hade de största kändisarna ännu ej anlänt.
Jag är så nyfiken på ¨King's speech¨, Black swan, ¨Winter¨s bone¨ och ¨Grits¨.
Vad tycker ni?

5 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Har sett King's Speach och för första gången på flera år hade jag tårar i ögonen.
Mycket sevärd film. Rekommenderar den varmt.
Ska iväg på Black Swan i nästa vecka och då kan jag tala om hur den utföll.
J säger att den är hemsk men mycket vackert fot som han blev inspirerad av.
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Underbara klänningar. Jag missade galan helt. Eller snarare, jag visste inte ens att den gick ;)Synd att det inte visas någon repris, det måste väl finnas många många som vill se hela galan men inte har möjlighet att sitta uppe hela natten.
Kram.

Camillas dagar sa...

Tack för en uppdatering och en stilstudie. Vem orkar sitta uppe och titta hela natten liksom?
Jättekul att Colin Firth vann. Filmen var underbar!
Kram!

Erika sa...

Jättemånga fina klänningar! =)

Sussi sa...

Jag har aldrig tittat på Oscarsgalan, bara hört om den via nyhetssändningar och bloggar..
Det är en stor händelse i USA..

Å så skoj med en Bono. Förstår att ni längtar..
Ska bli så kul att se bilder på honom sen. För det får vi väl?

Kramisar