onsdag 6 april 2011

Utmaning

Bono har minsann blivit utmanad av läckerbiten Mufflo:

I mitt 9 1/2 veckors långa liv har jag upptäckt att:

Jag älskar att bita och gnaga på precis allt!
Jag tycker om att somna på mattes och husses fötter- är också vansinnigt förtjust i mattes tofflor!
Jag tycker om att åka bil, då somnar jag gott i min bur
Jag tycker inte om när familjen stänger in mig i hallen! Vad i hela friden ska det vara bra för!?
Jag vill ha mat var 4:e timme annars blir jag sur och inåtvänd
Jag tycker det är väldigt smart med öppen planlösning; på så sätt kan jag kuta runt runt runt, jättekul!
Jag gillar att stoppa precis allt i munnen!
Jag tycker inte min familj är så pjåkig alls faktiskt!

9 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Sötnosen där! :) Kloka svar hade han också. :)
Kram!

Att ha det gott sa...

Han är underbar

Villa Frejas bokblogg sa...

Sötnosen :)
Jag har skrivit ett inlägg om Alvin också som publiceras senare...

Sv: Tack för tipset, då ska jag höra mig för om jag kan få ett litet prov att testa i sommar. Det är ju då det är svettigt och varmt.

Kram.

Villa Frejas bokblogg sa...

Förresten så använde jag förr Ldb's färgade lotion men tyckte att den var för mörk.

Eva Agnes sa...

En typisk hundvalp med andra ord. Inte så helt olik små människobarn.
Varför stänger ni in honom i hallen? Vad är det för tanke med det?
Klart att Bono protesterar.
Skönt att han sover i buren i bilen. Toppen. Inte alla hundar gillar att åka bil.
Det bdär facet kan man ju bara inte motstå-
Kramar

Mufflo sa...

Jag är hur läcker som helst skulle också kunnat vara med!

Mufflo sa...

Jag är hur läcker som helst skulle också kunnat vara med.

IngelaMollly sa...

Alla: Tack så snälla ni är tycker matte och Bono!

Eva Agnes: Bono behöver tränas att inte vara klistrad vid oss hela tiden; det är också där han kommer att vara när han är själv hemma.

Camilla sa...

Han är ju bara för söt :)