fredag 9 september 2011

Innan du addar nästa gång....

I slutet av 2007 kom filmarna Ariel Schulman och Henry Joost en mycket unik historia på spåren genom Ariels bror Nev. Om ni tittar på filmen Catfish får ni veta vad. I början hängde jag inte riktigt med men efter ett tag var jag helt fast! Jag kan säga så mycket att det mesta av handlingen utspelar sig på Facebook och att jag ikväll upptäckt de mest fantastiska målningar jag sett på länge men av respekt till konstnären och utan att fråga vill jag inte lägga upp dem här. Jag kan bara rekommendera er att se filmen och upptäcka för er själva, wow!

4 kommentarer:

Mrs J sa...

Det där lät spännande! Fattade inte så mycket av trailern dock, men gillar oväntade filmer som man inte hade koll på innan. Kanske tom kan övertyga sönerna att se ikväll?

Znogge sa...

Låter väldigt spännande...

Kram

Camillas dagar sa...

Oj, det lät annorlunda och spännande. Ska försöka lägga den på minnet. :)
Hoppas att du mår bättre nu vännen!
Kram!

elisabet sa...

Låter spännande ska se om den ligger kvar fortfarande!