måndag 10 oktober 2011

Ingenstans

                                               Elin Kling är en tjej med många järn i elden som klättrat på karriärstegen
                                               med rasande fart.
                                               Idag släpper hon sin nya  kollektion Nowhere med designern Nhu
Duong på Nelly.
Nereus Jumper SEK 449, Nowhere - NELLY.COM
Invidia Jacket SEK 995, Nowhere - NELLY.COMPrisvärda och snygga plagg tycker jag. Dessa är mina favoriter.

8 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Gillar den lila tröjan.

Miss M sa...

Måste kolla in! Tack för tips vännen =) KRAM

Znogge sa...

Snyggt! En hel del svart i höst har jag noterat...

Kram

IngelaMollly sa...

Hanna: Jag med fast jag tror den är vinröd?

Miss M: Visst är det mycket snyggt?Kram!

Znogge: Ja, svart funkar alltid! =) Kram"

Librarybeth sa...

Japp, fanns en del fint där!

Mufflo sa...

Ser snyggt ut.....

Mrs J sa...

Nae, inte min stil. Lär säkert sälja som smör! Och alla vet ju att smöret är slut i affärerna just nu.

Villa Frejas bokblogg sa...

Ska ta mig en kik. Kul med lite nya tips trots att jag är student med allt vad det innebär.

Ska försöka ta mig till en garnbutik i veckan... behöver köpa garn - och då kan jag även kolla till dig.

Kram.