tisdag 11 oktober 2011

Små söta djur

På en söt liten E. Hur gulligt på en skala?

9 kommentarer:

Znogge sa...

Väldigt gulligt :D

Kram

Fliselin sa...

Ljuvlig!

Fifi sa...

Åh, vad söt!

Alicia sa...

Åhh så söt! Den kommer lille E kunna mysa ofta i i höst!

Kramar

Sussi sa...

Supersött. Djur på barnkläder funkar alltid! :)

Kramisar

Villa Frejas bokblogg sa...

Underbart söt :) Den ser dessutom ut att vara mjuk och gosig.

Kika på den här länken:http://www.garnstudio.com/lang/se/visgarn.php?garn=Paris

Det är ett lite tjockare bomullsgarn och om jag virkar med dubbel tråd blir det ungefär samma tjocklek som på min poncho i ull. Dock måste jag fråga i garnbutiken eftersom jag är värdelös att räkna ut hur mycket garn som går åt när man byter garnkvalité. Så jag får återkomma med prisuppgifter. Till helgen hoppas jag... :)

Kram.

Camillas dagar sa...

Hur söt som helst! :)
Om två månader blir jag bonusmormor, men jag har redan börjat shoppa lite till bebisflickan. :)
Kram!

Miss M sa...

übersött =)
KRAM

Omentjej sa...

Så gulligt! Älskar bebiskläder! :)