lördag 9 juli 2011

Sommarnattens leende

Åh så härliga de är; sommarkvällarna! Vill aldrig de ska ta slut. Toppat med koltrastens sång - min favoritfågel- är svenska sommaren oslagbar tycker jag.
Vi fortsätter vår semesterturne och har idag betat av Helsingborg, Båstad med tennis och Italienska vägen med slutdestination Falkenberg. Vi har träffat släktingar och fikat gott, en toppendag helt enkelt!
Nu längtar jag rejält efter mitt gosiga barnbarn och hans mysiga föräldrar!
Hoppas ni har det bra alla.

7 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Sommarkvällarna/nätterna är oslagbara. Skulle vilja stanna upp i just den där stunden och bara njuta... ännu längre.
Kram.

Fifi sa...

Kul med en liten turné! Förstår att du längtar efter barnbarnet dock :)

kram

Camillas dagar sa...

Mmm, det är ljuvligt nu. :) Här har det åskat och dundrat - men det var riktigt skönt med lite rensning och luften blev renare och lite kallare. :)
Vi bokade nog en månad före ungefär och via www.visitosterlen.se
Stället rekommenderas verkligen. Toppklass för billig peng.
Kram kram!

Znogge sa...

Soligt och härligt även här så i dag blev det stranden! Inte fel alls.

Kram

Librarybeth sa...

Kan inte klaga.:) Njuter av sommaren likaså!

Miss M sa...

I mitt Skåne och dessutom utan att slå en signal =/ Hade varit så kul att ses! Nåja, någongång =)
Hem och pussa på barnbarnet nu <3
KRAM

http://hannaskrypin.se sa...

Jag älskar sommarkvällar!