måndag 29 augusti 2011

En olycka

kommer sällan ensam brukar det ju heta. Det var längesedan jag haft så ont som de senaste dagarna. Jag har fått överbelastningsskada och muskelinflammation i högerarmen och kan just nu inte använda högerarmen överhuvudtaget. Saker som att kamma/sätta upp håret, borsta tänderna, köra bil, ta på/av kläder har jag tagit för givna fram till nu. Skriva på dator med vänsterhanden är mycket tröttsamt därför får ni ha överseende med färre kommentarer från mig ett tag till.
Tack för era snälla kommentarer till mig De värmer! <3

10 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Krya krya på dig.
Kram.

Znogge sa...

Din stackare. Hoppas det snart är bättre. Jag har faktiskt också ont i min arm. Så pass ont att jag fick ta två treo. Vet intee om jag sträckt mig eller vad... Ja, hej och hå.

Kram

Librarybeth sa...

Oj, det var inget vidare. Ta det lugnt och vila!!!

Alicia sa...

Så trist, jag lider med dig och sänder över lite pepp och en styrkekram. Hoppas att armen blir bättre snart!

Fliselin sa...

Nä, men! Det är ju synd om dig! Hoppas att du återhämtar dig snart!

Mrs J sa...

Stackars dig! Inte lätt att bli enarmad! Vår stackars trettonåring bröt åtminstone vänsterarmen.

Fifi sa...

Krya på dig, din stackare!

kram

Erika sa...

Hoppas att det blir bättre i armen, jag vill inte att du ska ha så ont.

Kram!

Marikka sa...

Krya på dig!

Käthe sa...

Fy, vad jobbigt! Hoppas det blir bättre snart. Tack för tipset om infl.dämpande.