torsdag 11 augusti 2011

Vad är grejen?

Jag ville så gärna också vara med och hänga på Google+ och när jag så äntligen fick vara med så har jag lite svårt att klicka; kanske beror det på att så få jag känner är med? Det här är alla fall hysteriskt roligt, tycker jag i alla fall;):

Länkningen blev ju alldeles knas från Paddan; så här ska det va:
Google+ song

Google+ är ungefär samma koncept som Facebook; fördelen här är att du kan grupper dina vänner i olika cirklar; så om du inte vill att dina kollegor exempelvis inte ska läsa visa saker kan du utesluta dem. Men jag har inte lagt ner så mycket tid på det och har därför inte fattat det än.

5 kommentarer:

Sussi sa...

Och jag hade inte ens hört talas om Google+. Där ser man..

Kramisar

Villa Frejas bokblogg sa...

Får jag erkänna att jag som inte kan teknik (läs; är intresserad av teknik) inte har så stor koll på vad google+ är för nåt!?
Kram.

Znogge sa...

Vet inte riktigt vad det handlar om... Har hört det men inte mer än så!

Erika sa...

Jag vet inte ens vad Google+ är, känns konstigt. Jag som är van att vara uppdaterad med vad som händer på nätet =)

Mrs J sa...

Fattar nada, men gillade sången!