tisdag 27 december 2011

En docka

Som jag redan är barnsligt förtjust i fick jag i julklapp! En fantastisk liten sak om ni frågar mig! Alla roliga spotifylistor spelar du här med ett fantastiskt ljud på köpet samtidigt som den laddar upp iphonen. Radio har den också, bara en sådan sak!
Men när jag på julaftonsnatten diggade loss till David Guetta's "without you" tyckte yngste sonen att gränsen var nådd; gamla mammor ska tydligen inte gilla David Guetta?;)
Efter det fick jag dåligt samvete; hur kan jag ha roligt när...? Ja, ni känner väl igen det där dåliga samvetet? Tack för omtanken, läget är status quo här just nu och bekymmersamt...

5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Du gör helt rätt i som gläds trots att ni är oroliga. Det ena tar inte bort det andra. Jag hoppas allt löser sig till det bästa inom en snar framtid. Tänker på dig.
Kram.

Fifi sa...

Åh, vad kul! Jag vill ha en i köket, saknar att inte kunna lyssna på musik där nu, om jag inte släpar ut datorn.

Vesnas vardag sa...

David Guetta är bra musik i mina öron med. Hälsa sonen att hans unga mor inte är född på 1800-talet. ;)

Alexandra sa...

Jag vill också ha en sån där! Hoppas allt löser sig snart... och jo, man får lov att ha roligt ändå. Kram

curlingmamman sa...

Man måste få glädjas ändå, hoppas det ordnar sig! kram kram