onsdag 7 december 2011

Gnistrande vitt & kristallglittrande

Jag älskar snö! Det är så vackert! Det lyser upp dessa mörka månader samtidigt som den bidrar till att dämpa ljuden på ett ljuvligt sätt. När de första snöflingorna singlar ner brukar jag känna genuin lycka!
Tyvärr regnade den lilla snön vi fick bort idag. Men jag längtar och drömmer mig bort med de här vackra bilderna och Lalehs ljuvliga stämma. Visst är hon fantastisk? Är så glad att hon äntligen blivit mer uppmärksammad med hjälp av det populära programmet "Så mycket bättre"

Snö

8 kommentarer:

Fifi sa...

Snön är magisk på något sätt. Och Lalehs låt är så vacker, gråtvarning på den!

IngelaMollly sa...

Fifi: eller hur? Big time!

curlingmamman sa...

Snön regnade bort här också;( Hoppas det kommer lite till jul...kramis

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag tycker så där om Laleh... men tycker mycket om snö. Det är så fint och mysigt. Hoppas ni får mer snart.
Kram.

Alicia sa...

Snö är en av världens vackraste låtar. Och jag vill också ha snö nu! I massor! Här nere i Halland känns det som höst fortfarande..

Kram

Camillas dagar sa...

Vi fick också snöä i natt! :-D
Åh, låten snö är underbar. Minns den från Arn. Vi hade den också som strechlåt för några år sedan på step. Underbar!
Kramar!

Camillas dagar sa...

snöä... snö ska det vara. Slarv!
Kram igen!

IngelaMollly sa...

Curlingmamman: Mm vi håller tummarna:)Kram!

Hustrun: Vi hoppas på en vit jul och vi kan ju inte tycka,ila om precis allt;)Kram!

Alicia: Den kommer nog snart:) Kram!

Camilla: Snö o Laleh är en perfekt kombo:)Kram!