fredag 16 december 2011

Nyckelbarn

Stockholms stadsmission har tillsammans tagit fram med LA Stockholm tagit fram en smyckeskollektion där en del av summn går till förmån för de så kallade nyckelbarnen. Eftersom jag själv hade en hemmanyckel runt halsen som barn ligger dessa barn mig extra varmt om hjärtat; många av dem far riktigt illa vilket jag ej gjorde. Jag längtade bra efter att mamma skulle komma hem!

Du hittar smyckena här:
http://www.stadsmissionen.se/Stodoss/Webbshop/Smycken/Smycket-Nyckelbarn---halsband-90-cm-kedja/Stockholms stadsmission

8 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Vackert smycke till fint ändamål.
Kram.

IngelaMollly sa...

Hustrun: Ja verkligen! Kram!

Mrs J sa...

Fina var de också! Gillade även skyddsänglarna!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ja, eller hur? Mycket fint!

Znogge sa...

Så fint det är. Min mamma var hemmafru under hela min tid i grundskolan vilket var skönt. Alltid fanns det någon hemma. Tack och lov att det finns fritids att tillgå för de yngre barnen i alla fall!

Krma

Camillas dagar sa...

Så fint ochså bra! Har du klickat? :)
KRAM!

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja, men trots det finns det fortfarande många nyckelbarn;( Kram!

Camilla: Det rycker i fingret!;) Kram!

IngelaMollly sa...

Mrs J: Mm, visst är de underbara?