torsdag 12 januari 2012

Lite ynklig & ledsen

Känner jag mig idag. Ont i huvudet, trött och mycket att tänka på.
Det var väl därför jag ouppmärksammat gick rätt in i en vass trädekor på jobbet så att jag spetsade mig själv så att säga;(
Till råga på allt elände så hade vi strömavbrott i huset så jag fick inte ut bilen från garaget! Grr! Det blev dyr transport fram och tillbaka till vårdcentralen. För naturligtvis var mannen i mitt liv upptagen att hålla i stor konferens och kunde inte komma loss.
Jag som hoppades på att det här året skulle börja bra...

8 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Din arma stackare. Hur gick det för dig?
Men du, nu kan året bara bli bättre trots den dåliga starten.
Stor kram.

Erika sa...

Vad tråkigt!

Skickar kramar från mig och Oscis.

Fifi sa...

Hoppas det bara var en ensam skitdag och att det känns bättre imorgon!

kram

Librarybeth sa...

Nä, vilken torsdag! Dumt när man knockar sig själv när man redan har ont i huvudet. Nu kan fredagen bara bli så bra!

IngelaMollly sa...

Husfrun: Hoppas det. Kram.

Erika: Tack:)

Fifi: tack. Hoppas det!

Librarybeth: håller tummarna för det. Hoppas du mår bättre?

curlingmamman sa...

Stackare skickar över en stor kram!

IngelaMollly sa...

Curlingmamman: Tack:)

Camillas dagar sa...

Men aaaj!
Hoppas att du mår bättre vännen!
Kram!