torsdag 5 januari 2012

Nyårsafton på nytt!

Jag och H var på en riktig feelgoodfilm igårNew year's eve.
Filmen utspelar sig under Nyårsafton 2012 där vi får följa olika människor och deras öden.
En massa kända skådespelare är med och om ni gillade Valentine's day kommer ni garanterat uppskatta den här!
Enda smolket i bägaren var att vi lyckades hamna på en föreställning bland en massa högljudda ungdomar som stank billig parfym och som garanterat hade förväntat sig något annat än en romantisk filmrulle!

8 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Å, men då kanske jag kan övertyga mannen att det här är filmen vi ska se på lördag :)
Kram.

Znogge sa...

Aj då, men hoppas ändå ni hade behållning av filmen. En film som jag aldrig fått med Husse på!

Kram

Erika sa...

Vad trist när folk inte kan sköta sig på bion. :/

Alexandra sa...

Åh den har jag hört om. Måste se den! :)

Sussi sa...

Trist. Sånt kan sänka hela helhetsintrycket ganska så rejält. Låter ändå som en skojig film.

Sv. Tack :) Jag hade lockat och tonat håret själv.

Kramisar

Camillas dagar sa...

Aj då, det är ju nackdelen med bio... att man inte kan välja sitt sällskap i salongen.
Filmen lät spännande annars. Jag är så himla dålig på att gå på bio. Skärpning, skärpning.
kram!

Alicia sa...

Så störigt med folk som inte är intresserade av filmen. Jag ska eventuellt gå på bio imorgon. Det är så mysigt och speciellt på något sätt.

Kram

IngelaMollly sa...

Hustrun: Lycka till!:)

Znogge: Samma här!;) Tyvärr förstörde de mycket, jag kommer nog att hyra den när den kommer på DVD, urmysig film:)

Erika: Sjukt störande!;(

Alexandra: Gör det!:)

Sussie: Ja, de förstörde rejält; på slutet satt jag och kokade av ilska;(

Camilla: Ja, precis. Jag tycker om film och bio så jag kommer iväg en del:)

Alicia: Eller hur? Blev det bio och i sådana fall vilken film?