fredag 27 januari 2012

Tävling!

Äntligen fredag! Vad passar väl bättre än att inleda helgen med en tävling!
Det är ju ingen nyhet för er som följer mig att jag älskar snö, att vara ute och att röra på mig. Men eftersom jag är lättfrusen är jag oerhört kräsen med plaggen som jag bär när jag är ute och tränar. Jag avskyr att frysa; då blir jag som en gnällig liten 3-åring.

Snowandmotion har ett brett utbud av kläder, utrustning och accessoarer som har med träning och utomhusaktiviteter att göra. Många av mina favoritmärken finns med.
Här är några av mina favoriter:

Jag är  oerhört glad över att kunna erbjuda mina bloggvänner och läsare chansen att vinna ett presentkort på 500 kr hos Snowandmotion.
För att vara med och tävla vill jag att du:

1) som är med på Facebook gillar Snowandmotions sida: http://www.facebook.com/Snowandmotion
2) Svarar på frågan: Snowandmotion.se har även en sommar shop. Vad heter den?
3) Ni som har en blogg länkar till tävlingen

Mejla mig svaret på frågan till: Mollysmix@gmail.com och lämna en kommentar här vilken av ovanstående alternativ du har gjort. Vinnaren dras på Alla hjärtans dag den 14/2. Lycka till!

7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nämen - oj, så kul! Jag är gärna med och tävlar. :) Mailar dig mitt svar, har tryck på "gilla" på Facebook och ska länka till din tävling från mig blogg.
Då är det bara att hålla tummarna!
Kram och trevlig helg!

Camillas dagar sa...

Oj, så mycket roliga skidgrejor och sånt. Tack för tipset om deras sida. Det kändes som att jag hamnade helt rätt där. :)

IngelaMollly sa...

Camilla: Håller tummarna! Visst är det mycket fint?:)

Villa Frejas bokblogg sa...

Tack för en finfin tävling. Jag bara måste vinna så jag får mig en ny vinterjacka ;)
Mailar dig - har gillat och länkat :)
Kram.

IngelaMollly sa...

Husfrun: Tack själv! Håller tummarna för dig med=) Kram!

Miss M sa...

Klart jag gillar på Fb! och mailar dig mitt svar som alla andra =) Sen håller jag alla tummar och tår att jag vinner! Blir ju mest shoppat till Elsa nu för tiden! Och jag skulle verkligen behöva köpa en vinterjacka, frös aset av mig på stan nyss då jag går i vårjackan fortfarande =/ (-4 idag) Varför? Har bara en vinterjacka jag använde och hasade omkring i som gravid, inte så kul nu! KRAMAR!
Ps, här är min länk; http://vardagligaochvidunderligabetraktelser.blogspot.com/2012/01/jag-tavlar_28.html

IngelaMollly sa...

Miss M: Lycka till:) Kram!