onsdag 15 juli 2009

Onsdag 15 juli


Idag:
Klänning Gina tricot Leggings Pieces Skärp Flash Sandaletter m kilklack Bianco guldsmyckena och turkosa armbandet Glitter
Nyss hemkommen från en underbar kväll med H och ja jag tog Chicken ceasar, förvånansvärt inte sant?
Blev så ledsen och berörd när hon berättade när hon var tvungen att ta bort sin förra hund. Ronja har varit hos veterinär idag för vi har märkt lite olika tecken på henne som vi varit oroliga för. Inget alarmerande hittades men hon fyller trots allt snart 11 år och är gammal. Jobbigt att tänka på som bara den....

5 kommentarer:

Erika sa...

Randigt är snyggt!

Min vovvis är elva år och det börjar nu synas att hon är till åten kommen.
Jag fasar för den dagen det är dags att ta bort henne. Hur ska jag klara det. Hon är ju min älskade bästa vovve!

Att ha det gott sa...

Jättefin klänning
Usch det är jobbigt när ens kära hund blir sjuk

Miss M sa...

Är också så orolig för min Tillie *ledsen*. Vi har nämligen hittat en knuta vid revbenet som dessutom växt den senaste veckan =( ska ta bort den såklart men oroar mig så över resultatet...

Glömmer aldrig min älskade Gibzon *vila i frid mattes kille*. Han blev bara 4,5 år och att ta bort honom var det smärtsammaste jag någonsin gjort =(

anna sa...

jag förstår dig, jag har ju haft sorgen när min hund dog i våras så jag vet vad en hund betyder. du är väldigt fin i dina kläder passar perfekt med hund till!

IngelaMollly sa...

Erika: Visst är det ? Ja, jag fattar ärligt inte heller hur jag ska klara ett liv utan min älskade hund ;-/

Miss M: Åh vad jobbigt, det värker i mig att läsa detta. Vad hände med din andra hund?

Anna: Tack =) Ja det är oerhört smärtsamt, vad hände med din förra hund?