söndag 26 juli 2009

Söndag 26 juli

Idag:
Topp Only Jeansjacka Lindex Byxor Flash Sandaler Din sko Halsband+ring Guldfynd Läderarmband med berlocker Diddi design
Jag har verkligen haft en behaglig och lugn dag idag och ikväll. Fikat gott och pratat både kul och allvar med M.
Ikväll har jag och A varit hemma hos G och J där vi blev bjudna på varma mackor med kantarellstuvning vilket jag hoppade då jag inte är en big fan av svamp tyvärr. Men jag fick en massa annat gott att äta istället och var så nöjd så. Svarta denimleggings och ballerinaskorna åkte på ikväll istället, ganska kallt känns nästan lite som höst...

6 kommentarer:

Käthe sa...

Är du inte klok? Svamp som är så gott! :))

Hanna sa...

Snyggt!

Marikka sa...

Det känns verkligen som höst, tråkigt, men vi får hoppas på att värmen kommer snart igen.
Jag älskar dina sandaler.

Sara sa...

Det är helt rätt, lalla du runt och ät gott och ta det lugnt och skönt. Precis så en avkopplande semester ska se ut.

Fliselin sa...

Älskar kantareller..., men bara de gula:). Tyvärr har jag inte något säkert ställe att plocka dem på så jag får springa benen av mig de gånger jag kommer ut på svampplockning.
Den top du har på dig är såå fin, älskar modellen. Har sneglat på den både på Mandel och i butik men inte provat. Behöver dock ransonera inköpen. Satsat på en varm, het sommar och kommer inte att hinna använda allt med detta väder som är nu...Har också inhandlat en jeanskjol från Mandel som jag inte kunde motstå, har inte sett den i verkligheten ännu men hoppas att den motsvarar förväntningarna.
Idag är det förstås molnigt med enstaka solglimtar. Vi åker hem i övermorgon.Önskar förstås på bättre väder på resten av semestern.
Så roligt att se dina outfits och läsa om det du gör...
Ha det bra!

IngelaMollly sa...

Käthe: Ja dom säger det, jag är lite knäpp jag vet ;-)

Hanna: Tack=)

Marikka: Ja, den kommer nog igen...och tack jag är själv hemskt förtjust i dem =)

Sara: Tack =) Det känns genast mycket lättare när jag får mandat för det ;-)

Fliselin: Ja, hemligheten ligger visst i att få någon bekant att avslöja sitt kantarellställe, visst? Tack, och jag behöver också ransonera mina klädinköp och därför investerade jag inte i den snygga kjolen som jag tror det är du har köpt. Dina snälla ord värmer verkligen oerhört mycket, tack! =)