torsdag 30 juli 2009

Släktträff

Godmorgon alla! Nu drar vi alla i familjen utan V till Karlshamn i Blekinge för att träffa min släkt på pappas sida. När jag var liten spenderade jag varje sommar där mycket ute i skärgården som är så enastående vacker att det nästan gör ont. På den tiden bodde jag hos min farmor och farfar som tyvärr inte finns bland oss längre. Det kommer nog att kännas lite jobbigt att uppleva alla de där miljöerna utan dem. De gav mig så mycket kärlek, trygghet och värme varje sommar som jag bevarar och plockar fram lite då och då. Många år sedan jag var där sist... Det ska bli riktigt riktig roligt att komma dit igen!
Vet inte riktigt hur det blir med bloggandet men förhoppningsvis dyker jag upp på en dator nära dig! =)

9 kommentarer:

elisabet sa...

Hoppas du får jättetrevligt och att det inte blir för vemodigt!

anna sa...

det lät kul, släkträff, det har vi nästan aldirg i vår släkt, den är så utspridd! ha så kul!

syren sa...

Ha det så trevligt i skärgården och släktträffen

Käthe sa...

Det blir nog en bra minnesresa trots allt. :)

Erika sa...

Idag har det varit varmt också, och helgen ser lovande ut =)

Hoppas att du har det trevligt på släktträffen!
Kram

Miss M sa...

Men Gud vad kul, jag har obefintlig kontakt med min sen min pappa dog =( ja förutom med mamma, systrar, systerdotter och guddöttrar då =)

Ha det gott molls =)

Att ha det gott sa...

Hoppas att ni får det gott
jag tillbringade så mycket ledigheter jag kunde
hos min farfar och farmor

Sara sa...

Njut riktigt mycket nu.

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack för omtanken! =)

Anna: Samma här och det blev så lyckat, kul och vemodigt.

Syren: Tack, det hade jag =)

Käthe: Det blev det! Du är klok som få =)

Erika: Tack =) Skönt att du äntligen fått lite värme =)

Miss M: Ja och jag har också haft väldigt dålig kontakt med mina därför kul att det blev så lyckat! =)

Att ha det gott: Ja vi fick det riktigt gott =) Underbart att se tillbaka på de vistelserna, inte sant?

Sara: Tack, jag njöt som bara den! =)