lördag 18 juli 2009

Igår




var en mycket snurrig dag minst sagt. Jag missade ett pass på jobbet; så när jag och Monsieur A satt och valde studentbilder hos fotografen ringde en mycket hungrig kollega som undrade vart jag hade tagit vägen!? Senare vid disken på jobbet blev en liten 4-årig pojke så jätteledsen när jag slängde hans pappas gamla kort - för det hade han blivit lovad - så jag blev likaledsen jag och fick tårar i ögonen. Undrar vad föräldrarna trodde; kanske ¨där är en som är på väg in i den berömda väggen ¨!? ;-)
Efter jobbet fick jag kasta mig iväg för att köpa njurfoder till Ronja. Det enda hon får äta framöver eftersom hon har förhöjda njurvärden, stackarn inget gott där mer och hon som älskar ost och pannkakor bland annat.
På kvällen hade vi i alla fall jättetrevligt och stannade ute länge länge. Tyvärr blev det inga riktiga outfitbilder eftersom det var så rörigt igår och vi var jättesena på kvällen. På dagen hade jag en färgglad klänning med mycket turkosa smycken på mig och på kvällen blev det fjärilsklänningen, Nitsandalerna, skinnjackan och den här nya ringen som jag gillar mycket.

3 kommentarer:

Miss M sa...

Akta dig för den där berömda väggen Molly, den är inte lätt att ta sig ur (tips från coachen;)

Att ha det gott sa...

Håller med miss m

IngelaMollly sa...

Miss M och Att ha det gott: Jag vet men inte är det lätt i dagens samhälle varken att jobba, vara arbetslös, sjuk eller sjukskriven och jag har så gott som varit där.