onsdag 1 december 2010

De där röda byxorna...

                                                               Bild från Lindex

Som jag vet många - inklusive jag själv - har suktat efter, var lite av en besvikelse för min del. Tyget är extremt tunt och är man - läs jag - kurvig och päronformad kan man fetglömma dem. Själv fick jag knappt dem över vaderna och i midjan satt de så lågt att de satt allt annat än smickrande på mig.
Har du bara rätt kropp är de ursnygga. För oss med kurvor kan jag tipsa om ett par jättesnygga som just nu finns på Flash i en mörkare röd nyans för samma pris som dessa, 399 kr.

5 kommentarer:

Marikka sa...

Snygga, synd att de inte passade. De är så många byxmodeller som är så smala att jag aldrig får de över knäna ens :(

Marikka sa...

Fast kurvor är snyggt :)

IngelaMollly sa...

Marikka: Ja, ibland blir jag så besviken när jag längtat efter något som jag tycker är så snyggt...Så klart det är snyggt med kurvor =)

Librarybeth sa...

Bra, nu tänker jag inte utsätta mig för en dum provning som får en att känna att det är nåt fel på en.

Husfrun sa...

Byxorna är jättefina, men passar säkert inte mig och mina nya kurvor heller :(

Din mamma gör jättefina designer för blogspot... :)

Kram