fredag 31 december 2010

Godbitar från mitt 2010

Underbara vinterdagar på Mälarisen
Semmeldax
Mysiga picknickar
Påsk


Hittade ut på Facebook
Blåsippor - vår för mig

Lindy hop - en av de roligaste saker jag prövat på



                                                        Sommaren kom tidigt

                                                           Studentfirande
Berlin


Falkenberg

Stockholms skärgård
Båtturer på Mälaren

Släktträff på Österlen

Höstpromenader


Födelsedag

Jul

Jag ska bli farmor!

Gott Nytt År alla fina vänner!

8 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Gott nytt år finaste Molly. Kram.

Miss M sa...

Vilken underbar årssummering :D
Gott nytt till dig allra finaste Molly <3 KRAM

Librarybeth sa...

Gott Nytt 2011 till dig!!!!

Eva Agnes sa...

ättemysig årskavalkad, tycker Gamlafarmor
Kramar till er alla

a-mode50plus.se sa...

Vilka fina bilder! Hoppas du får ett härligt 2011.

Erika sa...

Härligt!
Och jamjam vas semlorna ser goda ut =)

God fortsättning!

Camillas dagar sa...

Vilket fantastiskt år! :) Det är så himla kul att ha bloggen och kunna blicka tillbaka på sånt man annars nästan glömt.
Kram!

Fifi sa...

Vilka fina tillbakaglimtar!

På ett sätt är det lite skönt att jag tar ut oron på nålar och sånt, det hade känts värre om jag var livrädd för själva förlossningen.