lördag 11 december 2010

En dröm i rött

                                                   Bild från Tintinstyle

Åhhh en sådan underbar klänning; älskar allt med den! Jag skulle kunna ha den redan idag på glöggminglet vi ska på kombinerat med blanka, svarta leggings och naturligtvis är den klockren på julafton. Det enda jag inte gillar med den är priset, typiskt...;-/ Eftersom jag nu inte har den här godbiten i garderoben måste jag nu ta ställning till vad jag ska sätta på mig i eftermiddag...?

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Tintins har ju så mycket ljuvligt men inget för min plånbok tyvär

Emma sa...

Väldigt mysig och julig klänning =)

Miss M sa...

Har också kollat och suktat efter den! Mys och stil kombinerat i samma klänning! Love it! Men som sagt, priset är hutlöst och finns inte i mi budget!

Hojta till om du ser ngt budgetalternativ! By the way, den röda omlottklänningen du skrev om för ett tag sen, var fanns den?

KRAM

Znogge sa...

Mycket snygg och dessutom ser den skön ut. Själv kom jag över en tunika i dag. Löjligt billig så jag slog till!

Hoppas det blir trevligt på glöggminglet.

Kram

Marikka sa...

Jättesnygg, men ganska dyr. Du hittar kanske något annat rött till jul?

Erika sa...

Den där ser både fin och mysig ut =)

a-mode50plus.se sa...

den var jättefin!

Camillas dagar sa...

Jättemysig klänning! :)