torsdag 28 maj 2009

Sandalerna




Godmorgon! Idag är det slutspurt som gäller på mitt programarbete! Det är enormt pussel som ska läggas på kort tid men en enorm tillfredsställelse varje gång pusslet är lagt och jag känner mig nöjd med resultatet. Väldigt skönt också att ticka av innan semestern.
Jag har fått önskemål om att visa en närmare bild på mina favoritsandaler nummer ett just nu så håll tillgodo. Ni får ha överseende med bildkvalitén, det är hastigt tagna kort med mobilkameran på jobbet ;-) Jag hittade dem - i mars tror jag - på Din sko för 349 kr!
Jag måste visa mina andra sandaler i svart/guld också för dem är jag också riktigt nöjd med. Men jag måste snart lära mig att gå på klackar, det är ju så snyggt!

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

SNYGGA

Lisa sa...

Tack tack, bildkvalitén var alldeles tillräcklig för att jag skulle kunna se hur fina dom är :)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack! Jag trivs så bra med dem =)

Lisa: Tack, vad skönt att det räckte, jag är inte känd för mina bilder precis;-)

Anonym sa...

De har jag också, har inte sett hur de såg ut innan fast jag har inte börjat använda mina än.

IngelaMollly sa...

Anonym: Då rekommenderar jag dig att börja använda dem, de är såå underbart skööna! =)