söndag 25 april 2010

En blogglista

Häromdagen blev jag utmanad av finaste Glamourmamman, here it goes:


Blogg jag läser först: De på min blogglista till höger
samt lite olika yrkesrelaterade bloggar.

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Många! De stora kända och som nämns mycket i media men jag vill inte hänga ut något namn här.

Kändisblogg jag följer: Pernilla Wahlgren

Mest kända bloggare jag sett IRL: Alex Shulman & Pernilla Wahlgren

Första bloggen jag började följa: Käthes blogg

Bloggare jag beundrar och varför: Jag beundrar alla de bloggare som bjuder på sig och vågar vara sig själva och som går sin egen väg.


Fördelar jag fått tack vare bloggen: Alla fina bloggvänner både de med och utan bloggar. Att jag vågar mer, har utvecklats mycket tack vare bloggen.

Då hatar jag att blogga: Jag hatar faktiskt aldrig att blogga, däremot kan ju det här med tiden spöka ibland...

Då älskar jag att blogga: Så gott som alltid bloggen finns liksom med mig hela tiden. Gensvaret genom kommentarerna är fantastiskt och glädjande!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Carina, Librarybeth, Emma, Sara & Sussi


Nu utmanar jag följande (om ni vill): Käthe, Pia, Miss M, Znogge, Rövarmamman &
IgelkottsSara

9 kommentarer:

Sussi sa...

Dina svar var ungefär som om jag själv skulle ha skrivit dom! Pernilla Wahlgrens blogg är den enda av dom kändas jag tycker är något att föja. I och för sig är det många jag aldrig sett..

Tack för den extra uppmärksamheten. Fler kommentarer kommer komma :)

Kramisar

Znogge sa...

Tack det vill jag! Lite annorlunda utmaning och det är kul.Är dock inte säker på om jag hinner idag men ska ta mig an den...

Kram!

Att ha det gott sa...

Tack rara

Eva Agnes sa...

Hej gumman!
Glasögonen fråm 50- och 70-talet kommer jag att behålla som kuriosa.
Skall alltså icke skänkas til RK.
Vilka är du ugen på?
50-talarna vill jag nog ha kvar men kan fundera lite på 70-taqlarna.
Kram Mamma

Nina - Glamourmamman sa...

Vad kul att läsa din svar! Tack för att du antog utmaningen :-)

Ha en härlig söndagkväll!
Kram Nina

Librarybeth sa...

Gillar din blogg och niger och tackar för din extra uppmärksamhet, precis som Sussi gjort tidigare!

Librarybeth sa...

... och en ren teknikfråga; jag följer också Käthes blogg och har gjort försöka att lägga in webadressen i min bloggroll men hamnar då alltid på amelias startsida. Men det vill jag ju inte, jag vill komma direkt till bloggen. Och detta sker alltså trots att jag plitar/klistrar in den "direkta" adressen till bloggen. Det gör mig tokig. Den som har ett svar får gärna höra av sig!

Rövarmamman- gravid igen sa...

Tack sötis:) men har redan gjort den, men utmana mig gärna igen nästa gng ;) hihi KRAMAR till dig

IngelaMollly sa...

Sussi: Vi har bra smak och koll på läget ;-)Kram!

Znogge: Kul! =) Kram!

Att ha det gott: Tack själv =)

Eva Agnes: Säg till när du funderat klart. Kram!

Nina-Glamourmamman: Tack själv. Kram!


Librarybeth: Tack,jag gillar din blogg med =)Konstigt, har inte samma problem...

Rövarmamman: Synd, det missade jag...