söndag 4 april 2010

Påskeloge

Bild från Pia

Hjälp! Jag var nära att göra en repris på kaffeolyckan över tangentbordet när jag surfade in på Pias sida och hittade mig själv! Men vilket fint collage hon gjort och har ni inte varit inne ännu så rekommenderar jag er ett besök hos Free Fashion Stockholm, ett fantastiskt klädutbud som signalerar snyggt mode med en extra twist och kvalitet. Snabb service med leverans redan dagen efter du lagt din beställning och bakom detta ligger allas vår Pia som är genuint intresserad och mån om sina kunder. Du äger raring!

Nu skulle man lätt kunna tro att jag blivit mutad men icke sa nicke! ;-)

7 kommentarer:

Linda sa...

Då får jag kika in där! Kram

Pia Wester sa...

Vad du är otroligt gullig! Nu blev jag glad!

(Och vi säger inget om mutorna va ;-?)

Znogge sa...

Vilken ära! Jag får genast ta en titt!

Kram

Att ha det gott sa...

Pia har så himla mycket fint
Passar på en fining som du

Rövarmamman♥ Gravid igen sa...

Hihi, vilken rolig överraskning. Hoppas ni har en underbar påsk!KRAMAR

Sussi sa...

Men vad kul att se sig själv så där. En mycket stilig modell :-)

Kramisar

IngelaMollly sa...

Linda: Du kommer inte att bli besviken.

Free Fashion Pia: Raring! My lips are sealed ;-)

Znogge: Ja, gör det. Kram!

Att ha det gott: Tack sötis, ja hon är bäst.

Rövarmamman: Eller hur? du med! Kram!

Sussi: Tack snällis! Kram!