fredag 2 april 2010

Fredag 2 april


Åh vilken härlig dag vi haft i Stockholm med bror och svägerska! Och premiär för conversen, bara en sådan sak...
Vi åt en härligt amerikansk brunch på Sirap, rekommenderas varmt! Ett besök på Moderna muséet hann också avverkas. Blev otroligt fascinerad av Lee Lozanos utställning och försvann länge in i hennes värld av otroligt nitiska och ingående dagboksanteckningar... Fastnade också för ett av hennes citat; ¨I´m not angry at anyone I just feel rage....¨


7 kommentarer:

Znogge sa...

Vilken härlig dag! Converse och allt. Vår som sagt.
Kram!

Miss M sa...

Härlig dag och superfin Molly =)

Vet du Molls, jag kände likadant, kändes som om något fattades när jag tagit beslutet! Kan inte lägga ner, DU, ni och bloggen betyder för mkt =) KRAM

Pia Wester sa...

Bra citat, härlig outfit, bilden snor jag! Glad påsk!

sara - Glitterögon sa...

Härlig dag låter det som. Underbart.

Erika sa...

Underbart med sådana dagar =)

Sunflower sa...

Härlig bild! Jag ska också rota fram mina vårskor, nästa helg. Orkar inte nu, är helt ledbruten efter gårdagens jobbpass. Igår tog jag på mig min vårjacka, fodrar i för sig och med halsduk i kashmire, som jag sen fick ta loss då den värmde för mycket. Härligt med all sol i ögonen! Jag gillar det där citatet! Mitt i prick liksom. Kramkram

IngelaMollly sa...

Znogge: Mmm, verkligen härlig och så skönt med vår! Kram!

Miss M: Tack =) Tack och lov att du kände så, liksom det jag hoppades på ;-) Kram!

Free Fashion Pia: Ja, drogs till det som en magnet. Du är undantaget som bekräftar regeln ;-) Påsk påsk!

Sara: Ja, en riktig härlig dag som jag stoppar ner i min upplevelseask.

Erika: Ja, verkligen. =)

Sunflower: Hoppas du hunnit återhämta dig lite nu? Härligt när man får rota fram alla vårkläder igen. Kram kram!