tisdag 20 april 2010

Tisdag 20 april

Skjorta Vila
Linne Only
Chinos Gina tricot
Halsband Bijoux
Oj vilka intensiva arbetsdagar jag haft, inklusive nattpass. Nu är jag så trött och som ett brev på posten kommer alltid lågsvackan; inget är roligt, inget funkar, jag har inget att sätta på mig osv. Dessutom blir jag ännu surare när jag inte kommer iväg på min favoritträning men idag har det inte funnits på kartan att jag skulle lyckas med konststycket att sätta den ena foten före den andra. Ok, nu har jag gnällt färdigt, a promise is a promise!

9 kommentarer:

Marikka sa...

Stiligt!

Zznogge sa...

Ibland måste man bara få gnälla! Det är helt ok...

Kram

Librarybeth sa...

yeeeah, jag instämmer. Kämpar med en lååång arbetsvecka, precis som du. Jag hoppade också över träning idag. Städade badrum istället ;)

En förkärlek för svart sa...

Jag blir likadan, total energilös när stressen och jobbet blir för mycket. Tjusig var du iallafall =) kram

Att ha det gott sa...

Åh jag som tycker att du är så snygg varenda dag

Sussi sa...

Vad tråkigt att du känner dig så trött. Hoppas du fick dig en god nattssömn och känner dig mycket piggare nu :-)

Kramisar

Pia Wester sa...

Skitsnyggt!

tinazpicaboo sa...

ja dör eller okej inte, men hur som, den där vila skjortan e så fin. ha det bäst söt

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack =)

Znogge: Tack och lov för det ;-) Kram!

Librarybeth: Det är synd om oss...och då fick du ju lite träning i alla fall ;-)

En förkärlek för svart: Tack, skönt att jag inte är ensam ;-)

Att ha det gott: Tack, vad snäll du är.

Sussi: Tack =)

Free Fashion Pia: Tack =)

tinazpicaboo: Tack och lov för det ;-)