söndag 11 juli 2010

Det är över nu...

Ja, jag skulle ju inte skriva om det men...3 dagars flykt från hemmet, 3 sömnlösa nätter är äntligen förbi. Äntligen kan vi öppna fönster igen mot den ¨härliga¨ 30 gradiga värmen. Lokaltidningen kallar det för folkfest, jag kallar det för något helt annat. Jag borde ha filmat och fotat ¨folkfesten¨ här vid mitt hem. Ilskan borde mana mig till en rejäl skrivelse om att nästa år får cruisingleden gå någon annanstans, inte så nära hem där folk faktiskt bor och försöker leva ett liv. Eller så drar jag bara långt långt härifrån...

2 kommentarer:

sara - Glitterögon sa...

Vad jobbigt. Det är ju inte alla som varken kan eller vill flytta hemifrån just den helgen. Att de inte har större respekt för människor!
Skönt att det är över nu.
Stora kramar.

IngelaMollly sa...

Sara: Nej, der är det som är edt värsta ;-/ Ja nu försöker jag pusta ut så gott det nu går i den här värmen ;d-) Kram!