onsdag 7 juli 2010

Work and no play...




Jisses vad vi har handlat, burit och planterat i sommarvärmen. Fint blir det ju...ska försöka visa balkongen också när inte solen ligger rätt på. Men...jag har inte fått bada idag och inte lär jag får ngt sällskap ikväll då det verkar som om större delen av Sverige stannar upp pga matchen...
Bilderna är tagna med mobilen därav inte den bästa kvalitén. Min kamera la ju av för ett tag sedan och jag är fortfarande helt matt av strulet som tillkom när jag försökte få den reparerad, snacka om att kasta pengarna i sjön ;-/

10 kommentarer:

Mrs J sa...

Jag skulle SÅ gärna ta ett bad istället! Fotboll är inte min grej alls.

En förkärlek för svart sa...

Vilka vackra stolar du har på balkongen, precis sådana har jag letat efter. Var kommer de ifrån?!

Znogge sa...

Det är inget fel på bilderna. Så fint ni får det på balkonen.

Kram från en som inte ser fotboll heller!

Paulina Åhlén sa...

Åh, vad fint det blev! Får komma över någon dag och titta.

IngelaMollly sa...

Mrs J: Inte min heller ;-/ Fram för flera bad!

En förkärlek för svart: Tack, tror att vi hittade dem på Plantagen men det var ett par år sedan nu...

Znogge: Tack, vad snäll du är =) Skönt att man inte är ensam ;-)

Paulina: Vad roligt att du tycker det =) Ja, kom snart det är så tomt utan er. Kram!

Fifi sa...

Vilken fin balkong ni har!

Therese sa...

så fint det blev nu påminde du mig om att jag måste gå ut och ta hand om våra blommor

IngelaMollly sa...

Fifi: Tack, så snäll du är =)

Therese: Tack, ja det kan vara lätt att glömma...;-)

Eva Agnes sa...

Nu får du ursäkta men jag tycker att bilderna är superbra!
Mobilen tycks det inte vara något fel på.
Snyggt på balkongen förresten.
Det har ni gjort bra.
Kramar mammi

Camillas dagar sa...

Jättefina bilder och vad fint det blivit på balkongen. :)
Det piggar verkligen upp med lite blommor. :)
Kram!