fredag 2 juli 2010

Tävling

Pernilla och Eniros Restaurangbokning utlyser en tävling där vinnaren får en drömmiddag för två på valfri restaurang.

Jag skulle bli överlycklig om jag vann och på så sätt kan bjuda min underbara man på Restaurant J Nacka Strand som ligger precis vid vattnet. Min man - som jag nyligen firade 20 årig bröllopsdag med - sätter alltid mig och våra 2 söner i främsta rummet. Han ställer alltid upp för oss och klagar aldrig. Nyligen flyttade vår 20-åriga son hemifrån en bit utanför sta'n, för att han skulle kunna ta sig till jobbet kl halv 6 på morgonen har min man åkt hemifrån kl 5 för att hämta honom och köra sonen dit för att sedan åka till sitt eget jobb.
Det skulle vara så roligt att få överraska honom och återgälda lite av det han alltid ger till oss!

5 kommentarer:

En förkärlek för svart sa...

20 år, det var inte dåligt! Har du några bra tips på hur man håller kärleken vid liv? kramar!

Camillas dagar sa...

Jag håller tummarna för att du vinner!
Vilken underbar man du har, en riktig pärla!
Kram!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Du verkar ha en toppen man!
Hoppas att ni vinner.
själv har jag varit gift i 18 år.

Eva Agnes sa...

Det var en fin kärleksförklaring.
Kram Eva Agnes

IngelaMollly sa...

En förkärlek för svart: Ja, det är inte klokt så långt...var beredd på lite berg och dalbana och viktigt att både göra saker tillsammans och var och en för sig. Kram!

Camilla: Tack raring! Ja, men din verkar inte så dålig han heller =) Kram!

Glamour-Och-Fläskpannkaka: Tack, Ja verkligen nästan lika länge som oss då =)

Eva Agnes: Tack =) Kram!