måndag 26 juli 2010

Happy thougts...


Första arbetsdagen efter semestern avklarad...jag är så trött...inget konstigt alls; jag har varit ledig, avslappnad och vänt på dygnet en hel del. Jag känner mig själv så väl vid det här laget och vet att jag ofta hamnar i en svacka när det är dax igen. Jag gillar ju dessutom rutiner och är en riktig hemmagris. Snart är jag på banan igen och tills dess är jag tacksam över att jag faktiskt har ett jobb att gå till och så tänker jag på den fina stranden utanför Göteborg som jag spenderade så mycket tid på när jag var liten. Tänk att jag då tyckte att den lilla stranden vid vattenbrynet var gigantisk.

10 kommentarer:

Camilla sa...

Jag¨håller med dig, rutiner är alltid det bästa :)

Librarybeth sa...

Japp, jag börjar bli smått tokig över de bristande rutinerna här hemma eftersom frukosten är en synnerligen uuuutdragen historia med sommarlovslediga barn i åldrarna 14-8 år....

Sussi sa...

tråkigt att semestern redan är slut. Tiden går fort när man har roligt.. Och vilken semester du har haft också :)
Men son du skriver är det tur att du har ett jobb att gå tillbaka till

Kramisar

Znogge sa...

Skönt att ha första dagen avklarad för sedan blir det lättare! Innan man vet ordet av så är man inne i rutinerna igen!

Kram

sara - Glitterögon sa...

Sköt om dig.
Tack för svaret - ska försöka luska vidare :)
Ha en fin dag - kramar.

Erika sa...

Jag brukar också hamna i en svacka när jobbet börjar igen. Men det dröjer inte länge innan man är inne i rutinerna igen =)

Att ha det gott sa...

Det är skönt med vardag

HannahSthlm sa...

Fina bilder:)!

Marikka sa...

Fin bild. Ha en riktigt bra arbetsvecka!

IngelaMollly sa...

Camilla: Helt klart så =)

Librarybeth: Åh, jag minns den tiden...väldigt skönt när skolan började igen ;-)

Sussi: Ja...jag har tur, jag vet. Kram!

Znogge: Ja, så är det, början är tuffast. Kram!

Sara. Tack, lycka till! Kram!

Erika: Tack och lov brukar det gå ganska fort =)

Att ha det gott: Ja, det är ju det, lätt att glömma ibland...

Hannah Sthlm: Tack =)

Marikka: Tack =)