söndag 9 maj 2010

Late bloomer?



7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Det är lite typiskt mig också, att komma på att man vill ha något då det tagit slut...
Hoppas att det ordnar sig.
Och du - vi har också Timecare. Funkar jättebra. :)
Kram!

Znogge sa...

Jag använder aldrig skärp insåg jag nu! Men visst är det svarta strået vassare ;-)

Kram

Frida sa...

Jag blev kär i det första gången jag såg det, och köpte det genast. för en gång skull var jag "före", för detta var innan det syntes i var och varannan blogg!

sara - Glitterögon sa...

Varför läste jag skräp i stället för skärp hela tiden? Undrade om du var ironisk av bittrehet för att det svarta var slut... men nu fattar jag ;) Båda är fina och det bruna lite, lite snyggare. Själv använder jag aldrig skärp, men det är snyggt.

Att ha det gott sa...

FINT

Alexandra sa...

superfint! :)

IngelaMollly sa...

Camilla: Visst är det liite störande? Vad skönt att höra att det funkar bra, har varit lätt ¨oroligt¨ hos oss ;-) Kram!

Znogge: Det är nog så ja...Kram!

Frida: Bara att gratulera till din goda smak =)

Sara: Ha ha ha, du är rolig du ;-) Jag är periodare när det kommer till skärp men tycker att det verkligen lyfter en outfit.

Att ha det gott: Ja, det har så många möjligheter.

Alexandra: Ja, jag gillar det mycket!