fredag 28 maj 2010

Spänningen är oliidlig!

Kommer någon att låna den? ;-)

10 kommentarer:

Pia Wester sa...

Har du läst den?

Mrs J sa...

Perfekt! Den väntas in på mitt bibliotek med, så jag loggade in och reserverade :-)

Znogge sa...

Jag tror faktiskt det :D

Marikka sa...

Den blir säkert lånad. Jag har boken och den är ganska rolig att läsa.

Att ha det gott sa...

Jag måste kolla om den finns här i Uppsala

Camillas dagar sa...

Spännande! :)

Alexandra sa...

Ha ha... Ja det är frågan det... ;)

sara - Glitterögon sa...

Tyvärr kan jag inte se vad det är för bok du syftar på :(
Hoppas att du får en strålande dag fina Molly. Kram.

Librarybeth sa...

Det tror jag absolut!!!!

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Nej, tänkte försöka i helgen som nästan redan gått ;-)

Mrs J: Perfekt ju =)

Znogge: Ja, kanske fler än jag som vill läsa men inte köpa? ;-)

Marikka: Vad kul, jag har den hemma just nu.

Att ha det gott: Ja, och om inte så lämnar du ett inköpsförslag ;-)

Camilla: eller hur? ;-)

Alexandra: Ja ;-)

Sara: Dagens outfit heter den ;-)Kram!

Librarybeth: Ja, bara jag inte får några klagomål på att ha köpt in den ;-)