söndag 23 maj 2010

Enough already!

¨Någon¨ sätter mig verkligen på prov dessa dagar; idag skadade V sig på jobbet, han fick en pinne nästan igenom hela handen. Det gick tack och lov bra och han var lugn och sansad hela tiden. Jag kan bara föreställa mig hur ont det gjorde.
Det är så mycket som händer just nu och i bakgrunden gnager oron över Ronja, hon är ju så gammal och vi vet ju inte riktigt vad som utlöste hennes inflammation. Hon ska på återbesök i veckan och mentalt försöker jag ställa mig in på det värsta även fast det är näst intill omöjligt. Så mycket strul och oro på sistone så jag önskar bara att ¨allt¨ ska lugna sig och om nu ¨någon¨ försöker säga mig något kan jag bara säga att jag har fattat piken var snäll och ge mig lite sinnesro nu, snälla...

8 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nej, men stackare! Det är så jobbigt då man kommer in i såna där otursperioder. Hoppas verkligen att det går bra med Ronja, det är oroligt med djuren då de är gamla och hängiga.
Stackars maken också.
Styrkekram på dig!
PS! Jag klickade hem ett aprikost öga i går jag också. :)

sara - Glitterögon sa...

Åh, det behöver du verkligen - och jag hoppas och önskar att du får det mycket snart.
Hur gammal är Ronja?

Sv. Tack, vad glad jag blev över dina värmande ord. Så många säger att alla tre barn är lika Mr C, men aldrig mig :(
Kram.

Librarybeth sa...

Puh, låter urtufft! Hoppas verkligen att allt ordnar sig!!! Att alla kryar på sig!

Mrs J sa...

Vore ju hemskt tråkigt om det är så illa med Ronja :-(

Alexandra sa...

Usch! Håller tummarna för lugn och ro!! :)

Att ha det gott sa...

Efter regn kommer solsken KRAM på dig

Erika sa...

Inte roligt när det är mycket oro, håller tummarna för att det går bra med Ronja. Aldrig roligt när älskade husdjur blir dåliga!

Kramen!

IngelaMollly sa...

Camilla: Ja, det känns lite tungt och motigt nu. Tack för omtanken och det är min äldste son som gjort illa sig. Hoppas du blir nöjd. Kram!

Sara: Tack, hon fyller 12 i sommar så hon är gammal, suck. Hon är en klockren miniSara ;-) Kram!

Librarybeth: Tack, ja det känns lite motigt nu...

Mrs J: Ja, men jag måste vara beredd på det, hon är gammal nu...

Alexandra: Tack =)

Att ha det gott: Tack vännen. =)

Erika: Tack, the hardest part...